poniedziałek, 3 marca 2014

Trening cardio z hantlem (w oczekiwaniu na kettlebell) + joga - day 4

Witajcie, 

Dziś na szybko. Zrobiłam właśnie krótki trening i pomyślałam, że warto o nim wspomnieć. Zainspirowana wpisem Niebiesko-Szarej na FB, postanowiłam w tym spokojniejszym treningowym dniu, zrobić małe kardio z hantlem. Wiem, że to nie to samo, co kettlebell, ale w związku z tym, że nigdy nie ćwiczyłam z tego typu obciążeniem, postanowiłam mieć chociaż namiastkę tekowego. Mój hantlek ma 4,5 kg, więc super wyczyn to nie był, ale wyobraziłam sobie to już z większym ciężarem i myślę, że może być wesoło. W każdym razie, po dzisiejszym treningu, jestem już pewna, co chce na moje zbliżające się urodziny :-D


Myślę, że wybiorę taką wersje 8 kg, bo na coś cięższego chyba jeszcze nie czas. Tymczasem poniżej prosty i ciekawy trening. Co prawda hantel na pewno nie zachowuje się jak kettle i technicznie wygląda to nieco inaczej, jednak myślę, że można sobie pozwolić na coś takiego. Taka mała wariacja :-)



 
Dodatkowo, kolejny dzień z joga challenge. Nie traktuje tego jako codzienny obowiązek, jednak wciskam, kiedy mogę. Myślę, że będzie to prawie codziennie. Dzień 4 z naciskiem na brzuszek. Po wczorajszym treningu, dziś nawet to było dla mnie pewnym wysiłkiem.



Jutro chcę już zrobić trening według nowego planu z treningami A i B. Mma nadzieje, że wszystko się uda i dodatkowe obciążenia, gwarantujące mi progres, przybędą na czas. Ten tydzień jeszcze sztanga 20 kg , hanlte x2 x 4,4. Wracam do zdrowia i mam nadzieję do formy :-)


Dobrej nocy :-)
Mysza
 







3 komentarze:

  1. Przyzwoicie i sensowanie podane ćwiczenia, naprawdę! Warto polecam to trenować

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm... może i ja przemyślę sprawę treningu z kettlebell...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. እኛ የተለያዩ የጤና ችግሮች ሕክምና, ተሰጥቷል እና እህል ሙሉ በሙሉ በሽታ ለመፈወስ የሚያስችል መድኃኒት በመጠቀም መፍትሔ ይሰጣሉ.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...