niedziela, 29 września 2013

Antyproblemowy Acne-Derm w nocy + nowe nawilżenie w dzień od Forever Young ;)

Skończyłam właśnie kurację Acnedermem zatem spieszę z krótkim opisem.  Co prawda zużyłam tylko jedną tubkę i zrobiłam teraz przerwę, jednak myślę, że dobry miesiąc stosowania jest już godny opisania. Poza tym, nie chce mocno przesuszyć mojej skóry, w końcu nie jest to już skóra najmłodsza i wymaga jednak bardziej uważnej pielęgnacji niż u nastolatki :-)

Czym jest Acne Derm - dane z ulotki:

Skład: Kwas azelainowy 20g, glikol propylenowy, glicerol, kwas beznzoesowy, Arlatone 983S
Kwas azelainowy działa przeciwbakteryjnie na bakterie Propionibacterium acnesmające wpływ na rozwój trądziku, zmniejsza liczbę mikrozaskórników oraz hamuje nadmierne rogowacenie naskórka. Ponadto kwas azelainowy hamuje wzrost i nadczynność melanocytów - komórek barwnikowych skóry.

Wskazania: Trądzik młodzieńczy, trądzik pospolity, przebarwienia skóry.

Krem stosuje się 2 razy dziennie (rano i wieczorem) nakładając pasek kremu o długości około 4 centymetrów na umyte i dokładnie osuszone, chorobowo zmienione miejsca skóry. Wskazane jest lekkie wcieranie kremu. Po nałożeniu kremu należy dokładnie umyć ręce. Preparat należy stosować przynajmniej przez okres 4 tygodni. Dla uzyskania trwałej poprawy preparat powinien być stosowany przez okres kilku miesięcy.   W przypadku równoczesnego stosowania innych preparatów na skórę, zaleca się ich nanoszenie pomiędzy kolejnymi aplikacjami Acne-dermu.

Preparaty podobne:
Skinoren, 20%, krem przeciwtrądzikowy, 30g
Hascoderm, 20%, krem, (200 mg / g), 30 g 


Jak działał Acne-Derm na moja skórę

Nie mam obecnie specjalnych problemów z trądzikiem, co jakiś czas jednak pojawiają się nieprzyjaciele. Bardziej zależy mi na oczyszczeniu cery, zmniejszeniu zaskórników i usunięciu przebarwień. Jeśli chodzi o stan skóry podczas używania i obecnie po odstawieniu, to muszę przyznać, że krem ten jest moim przyjacielem i cera ma się naprawdę dobrze. Krem rzeczywiście oczyszcza pory, zwęża je. Nowych zmian trądzikowych nie zauważyłam,ani także wysypu po rozpoczęciu stosowania, który słyszałam, że może się pojawić. Jeśli jakieś zmiany na twarzy były, to szybko się zagoiły, więc to także na plus.

Niestety, nie zauważyłam, żeby krem mocno wpływał na znikanie przebarwień. Owszem, cera staje się jasniejsza, koloryt bardziej ujednolicony, jednak najbardziej widoczne przebarwienia wciąż są. Być może, dłuższe stosowanie mogłoby zniwelować owe zmiany, ale nie chciałam za bardzo nadwyrężyć mojej cery działaniem kwasu i postanowiłam dać jej odpocząć.

Ogólnie oceniam pozytywnie i na pewno wrócę do tego preparatu, chociażby w celu takiego oczyszczenia porów i ujednolicenia cery. Myślę też, że dla osób borykających się z poważniejszym od mojego trądzikiem, także byłby dobrym rozwiązaniem. Należy także uwzględnić fakt, że jest dużo tańszy od Skinorenu, który często zalecają dermatolodzy, a stężenie substancji czynnej jest takie samo.

Jak już pisałam wcześniej, aby zbalansować wysuszające i raczej niespecjalnie odżywcze działanie Acnedermu, postanowiłam zastosować na dzień specyfik, który pierwotnie planowałam stosować w nocy. Mianowicie jest to krem firmy Forever Young zakupiony w sklepie TAOVITAL


Krem Ujędrniający i Wypełniający z Volufiline i Matrixyl Synthe 6 (opis producenta)

Krem przeznaczony jest: Dla cery, która traci/straciła swoją objętość w wyniku naturalnych procesów starzenia się skóry lub dla osób, których cera wyraźnie zwiotczała w wyniku odchudzania lub przebytej choroby.

Główne Składniki Aktywne to: Volufiline, Matrixyl Synthe 6,  Subliskin, Kwas Hialuronowy


Główne korzyści: Poprawia objętość skóry i wspomaga odbudowywać sprężystość poprzez właściwości lipo-wypełniające, ujędrnia i wyrównuje koloryt skóry poprzez aktywne działanie peptydów pobudzających produkcję kolagenu, dodatkowo pomaga skórze odzyskać miękkość poprzez działanie kwasu hialuronowego. Wyraźnie wspomaga procesy regeneracji skóry i usuwania martwych komórek naskórka, pobudza produkcję kolagenu, zmniejsza przebarwienia, wyrównuje nierówny koloryt cery, wyraźnie poprawia jej elastyczność i nawilżenie, z ta różnicą, że oprócz witamin jest bogaty w składniki przeciwzmarszczkowe i ujędrniające.

Cechy charakterystyczne: krem nawilżający, w atrakcyjnej buteleczce z pompką, lekko żółtawy krem o przyjemnym zapachu róży.


Krem bardzo dobrze nawilża skórę, jest lekki (to w zasadzie emulsja) i dobrze się wchłania. Spokojnie nadaje się na dzień, pod makijaż. Poza tym nie zapycha porów i ma dobry skład, co jest dla mnie ważne. Ponizej informacja o kosmetykach z Forever Young, która jest wg. mnie kluczowa:

*Filozofia Forever Young
Forever Young wierzy w zieloną więź procesów chemicznych – czyli połączenie naturalnych składników z biotechnikami aktywującymi ich wyjątkowe działanie. Produkty Forever Young były i zawsze są wolne od:
Parabenów – znanych jako substancje rakotwórcze
Silikonu
Sztucznych konserwantów
Sztucznych barwników
Sztucznych zapachów
Forever Young używa organicznych i ekologicznych atestowanych składników gdzie to możliwe.

I jeszcze ogólna codzienna pielęgnacja w trakcie kuracji:

Wieczór:
  • Oczyszczenie oczu/twarzy - płyn micelarny Bioderma / mleczko micelarne Perfecta
  • Mydło Wardi Shan na przebarwienia
  • Woda termalna Uriage
  • Acne derm - omijam okolice oczu i na nie nakładam krem pod oczy Lirene
Rano:
  • Żel samorobiony do mycia - Zel Facelle z półproduktowymi dodatkami
  • Woda różana
  • Krem z Forever Young + krem pod oczy AA Natura
Obecnie wróciłam do oleju z krokosza barwierskiego na noc (z żelem hialuronowym lub sam), a krem z Forever Young stosuje wciąż na dzień. Jest naprawdę duży i wydajny. Poza tym dobrze nawilża, a czy spełnia wszystkie inne obietnice producenta, stwierdzę za jakis czas :-)

Pozdrawiam kosmetycznie;)
Mysza

5 komentarzy:

  1. I jak sprawuje się to serum? Też myślę nad jego zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  2. A przepraszam, pomyliło mi się. Chodzi mi o Krem Ujędrniający i Wypełniający z Volufiline i Matrixyl Synthe 6, który opisujesz w recenzji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze względu na stosowanie retinoidów, mocno zmieniłam pielęgnacje i nie używałam go przez ostatnie kilka miesięcy regularnie, żebym mogła wiarygodnie ocenić efekty )szczególnie efekt ujędrnienia i wypełnienia). Na pewno dobrze odżywia i jest lekki. Stosowałam go zarówno na noc, jak i na dzień;P Niedługo nie będę stosowała już retinoidów, to zapewne skuszę się na niego ponownie(czyli nic złego nie mogę powiedzieć-nie zapycha, nie pogarsza stanu cery). Jeśli zacznę znów pisać na blogu, zapewne ukaże się jakaś moja opinia;) Pozdrawiam ciepło;)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź. :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...