piątek, 8 lutego 2013

Piątkowe zakupy w Rossmannie

Dzisiaj, przed zajęciami na uczelni, wybrałam się na szybko do Rossmanna. Miałam zakupić chyba 4 rzeczy, jakoś wyszło mi trochę więcej...po kobiecemu:-)Tak w skrócie tylko opowiem, co zakupiłam i co ewentualnie chciałabym z tym zrobić. Kilka jest nowych drobiazgów, więc mam co do nich pewne oczekiwania, które mam nadzieję się spełnią. Zasadniczą część stanowią kosmetyki, jednak kupiłam także kilka innych gadżetów i oto one.

Na pierwszy rzut rzeczy kosmetyczne różnej maści:
  1. Babydream Fur Mama - balsam do kąpieli - używam zamiast żelu pod prysznic...Stosując go czuje się trochę, jak Kleopatra kąpiąca się w mleku, jakoś przyjemnie i pachnąco się robi. 9.99PLN
  2. Szampon Hipp - zakupiłam po raz pierwszy, szukając czegoś bez SLS, ale dobrze myjącego. Oliwkę tej firmy uwielbiam, wiec pomyślałam, że pójdę za ciosem i sprawdzę. Myję włosy często żelem Facelle, jednak co parę dni muszę umyć innym szamponem, bo włosy robią się jakieś dziwne i nienaturalne. 9.99PLN
  3. Zmywacz do paznokci Isana o zapachy migdałów - też kupiłam pierwszy raz. Nie wiem, dlaczego zawsze kupowałam ten śmierdzący różowy, skoro ten jest dużo przyjemniejszy. 3.99PLN
  4. Pomadka nawilżająca Wibo Eliksir- to już dzisiejsza fanaberia. Oczy maluję w zasadzie codziennie, jednak usta tylko od święta, choć sobie często obiecuje, że będę to robiła częściej. Pomadkę w domu mam całą jedną jak na razie + kilka błyszczyków, ale nawet ich nie używam za często, bo jakoś o tym zapominam. Kupiłam odcień 05 tej pomadki  i naprawdę mi pasuje. Jest jasna, ale ma ładny, delikatny odcień, lekko różowo-cielisty. Oczywiście w sklepie wydawał się nieco inny;P 5.99PLN
  5. Woda Celine Dion "Chic" - szukałam czegoś na szybko, takiej wody do odświeżenia. Nie wiem, dlaczego wcześniej tego nie powąchałam...pięknie pachnie:-) 30.99PLN
  6. Maszynki do golenia Wilkinson Xtreme3 - kupuję je od dłuższego czasu, ale muszę powiedzieć, ze od jakiegoś czasu się popsuły nieco, Jednak na razie nie znalazłam nic lepszego, wiec stosuje te.  13,99PLN za 4 szt.
  7. Szczotka do włosów Beauty for You- spontanicznie zakupiłam, bo moja wiekowa szczotka już mnie naprawdę wkurzyła. I jej, i mnie należy się odpoczynek. 9.99PLN
  8. Gąbka peelingująca Calypso (w gratisie mała gąbka Calypso, której używam do usuwania maseczek:-)) - miała być zwykła gąbka, a w domu okazało się, że jest "peelingujaca". No cóż, zatem zostaje tylko wypróbować...mam nadzieje, że jest skuteczna:-) 6.99PLN
GADŻETY KOSMETYCZNE

Do tego dokupiłam bakalie i ciasteczka do szkoły. Pewnie bywają zdrowsze w sklepach, ale to było jedyne, co mogłam wybrać tam w owej chwili.

  1. Mieszanka studencka Rossmann - kupuję często. Jest dość niedroga w stosunku do innych mieszanek studenckich, wcale nie taka mała i dobrej jakości. 6.99PLN
  2. Mieszanka orzechów Rossmann - była dziś w cenie mieszanki studenckiej. Orzeszki zawsze się przydadzą. Zresztą, podjadłam już trochę na zajęciach wieczorem. 6.99PLN
  3. Ciasteczka belVita - pewnie są jakieś zdrowsze ciastka, ale czasem się na nie skuszę. Smakują mi po prostu, a że nie jem słodyczy za często, to taki "rarytas" od czasu do czasu nie zaszkodzi:-) 1.59PLN
JEDZONKO
I jeszcze dwie inne rzeczy(chyba mogłam dołożyć tu szczotkę, w sumie nie pasuje do pierwszego zdjęcia)
  1. Pasta do butów Rossmannowska RUBIN - zwykle kupuję Kiwi ale pomyślałam, że warto spróbować za pół ceny...jakoś trzeba sprawdzić, czy jest dobra. 3.99PLN
  2. Gumki do włosów - nie mają metalowych elementów, więc liczę, że nie będą mi wyrywały włosów. Cierpiałam na maksymalny brak gumek do włosów,wiec i tak coś kupić musiałam. Kolorki brązowawe mi odpowiadają, więc wzięłam za całe 2.99PLN
...I INNE:-)
I oto już wszystko. Zakupiłam jeszcze jednego batona z tej Rossmannowskiej zdrowej półki, ale zjadłam na zajęciach i wyrzuciłam opakowanie....;P  Jak na mnie to są duże zakupy, dla większości pewnie drobiazgi. Ostatnio dokupuję tylko to, co mi się kończy i ograniczam maksymalnie swój konsumpcjonizm. Dorosłam do tego dopiero niedawno, a oprócz tego, jestem pod wpływem pewnych dwóch książek. Może znajdę chwile i Wam o nich opowiem, gdyż uważam, że warto.

Spokojnej nocy
Mysza 

2 komentarze:

  1. No no dużo tego :) Jestem ciekawa co to za baton bo kiedyś dawno temu spróbowałam takiego "zdrowo-rossmannowego" z jakimś jasnym nadzieniem i oblanego czekoladą i były pyszny :D Od tamtej pory nawet nie podchodziłam do tamtej półki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam na jednej stronie:
      Baton Wellmix Protein Bar - Rossmann. Masa netto: 45 g
      Wartość energetyczna w 1 porcji [45 g]: 176,85 kcal
      Białko w 1 porcji [45 g]: 14,40 g
      Węglowodany w 1 porcji [45 g]: 19,35 g
      Tłuszcz w 1 porcji [45 g]: 4,50 g

      Szału nie ma, ale przynajmniej trochę białka ma:-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...