poniedziałek, 16 września 2013

Pierwszy trening Power Fit po przerwie :-)

Dziś poszłam na  pierwszy trening Power Fit po przerwie - jestem jak nowa :-)

Dzisiejszy obwód:


1. Przysiady w wąskim i szerokim rozstawie nóg
2. Burpees
3. Wznosy bioder z leżenia
4. Wymachy zgiętą noga w bok i do tyłu w podporze przodem
5. Zwykłe spięcia/Pełne brzuszki/Scyzoryki
6. Rozpiętki na piłce
7. Bieg bokserki
8. Wznoszenie nóg i rąk w leżeniu przodem
9. Pompki

10.Martwy ciąg
+

Streeeetching!

Niezbyt duże obciążenia, a po wakacjach i tak wszyscy w średniej formie. Towarzystwa część ze starego klubu - poszli za trenerem, część zupełnie nowych twarzy. Poziom różny i o to chodzi, żeby każdy się dobrze czuł :-) Ja czuje, że odżyłam, więc będę chodziła regularnie, choć pora jest dość późna, a miejsce tez nieco odległe.

Trening będzie Pn i  Śr, więc w te dni odpada trening wytrzymałościowy w domu...może i lepiej, bo będę miała większą mobilizację do pracy - tak na nie działa grupa :-)

Spokojnej nocy
Powerfitowa Mysza :-P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...