niedziela, 15 września 2013

Krótkie domowe treningi - przemyślenia + wczorajszy trening :-)


kulturystyka.pl/atlas cwiczeń
Dziś dla odmiany, trochę inny rodzaj domowego treningu. Na razie, póki jeszcze nie powstał konkretny plan, na pewno będę wykonywała różne treningi na zmianę. Niestety, nie mam czasu porządnie przysiąść i ułożyć coś konkretnego.

Wstępnie (jeśli byłyby to TYLKO treningi w domu), to wybrałabym opcję chyba opcję 6 dni w tygodniu:
  • 3 x siłowy, 
  • 2 x wytrzymałościowy
  • 1 x  stretching / joga
Najpoważniejsza kwestia, to rozłożenie przebiegu treningów siłowych w tygodniu. Jeśli chodzi o obciążenie, to mam co założyć, więc na pewno nie będę już ćwiczyła z samym gryfem, choć jeśli chodzi o ręce, to myślę, 10 kg jest całkiem ok.

Wczorajszy trening wyglądał następująco:

Wykonałam 3 serie na swoje maksimum, czyli jak najszybciej, ale też zachowując odpowiednia dokładność przy wykonywaniu ćwiczeń. Dla mnie źle wykonane ćwiczenie, to żadne ćwiczenie, więc uważam, że lepiej wykonać mniej i dokładniej albo też z mniejszym obciążeniem, jeśli ćwiczenie wymaga obciążenia. (Taka mała dygresja, dotycząca wszelkiego rodzaju treningów, ale według mnie ważna.)

1 SERIA:
Zuzka Light ZWOW #33
  • 10 burpees
  • 20 wyciskanie ba barki (przód)
  • 30 przysiadów zwykłych z obciążeniem
  • 10 pompek
  • 20  wymachów nogą (przód /tył) podporze bokiem - po 10 na jedna nogę
    -> na zdjęciu obok Zuzka
  • 30 spięć brzucha

Mój czas - niecałe 17 minut i nie powiedziałabym, że jestem w najlepszej formie. Największy problem, jak zawsze, mam z wyciskaniem. Używałam gryfu, który miałam pod ręką - ok. 10 kg. Wymachy od Zuzki trochę ciężko mi się wykonywało na panelach, niestety jest zbyt ślisko. Pomagałam sobie matą, ale to ćwiczenie muszę jeszcze dopracować. Jest proste w formie, ale do wykonania jednak dość trudne i męczące.

Spokojnej niedzieli :-)
Mysza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...