sobota, 14 września 2013

Zakupy Rossmannowe (ach ten asortyment) + dodatek z Natury :-)

Kiedyś myślałam, że posty zakupowe nie za wiele wnoszą, jednak odkryłam, ze jednak zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego. Część produktów może być zupełnym przypadkiem, jednak zwykle część gdzieś tam już siedzi w naszych głowach i jest przemyślana. szukamy opinii i pokazywanie takich produktów wcale nie jest takie mało przydatne dla innych. Poza tym, możemy także się dowiedzieć czegoś więcej o asortymencie danych sklepów, czy dostępności poszczególnych produktów.

Nie ma co się dłużej rozwodzić nad zasadnością postu, zatem opowiem co zakupiłam. Nie bezie zaskoczeniem, ze byłam w Rossmannie, bo naprawdę lubię tam robić zakupy...jeśli oczywiście zachodzi taka potrzeba.:-) Było kilka kosmetyków, kilka drobiazgów do jedzenia, a nawet części garderoby. Rossmann ze swoim asortymentem wciąż mnie zaskakuje. Pomijam zwykłe kosmetyki pielęgnacyjne, ale coraz więcej zwracam uwagę na część jedzeniową oraz na masę innych dostępnych tam gadżetów :-)
 WŁOSOWO: 


Rossmann, Alterra, Szampon ochrona koloru - Oliwki i kwiat lotosu
Nie miałam jeszcze żadnego szamponu z Alterry, więc najwyższy czas wypróbować. Tym bardziej, że szukam właśnie czegoś odpowiedniego dla moich włosów. Nie do końca satysfakcjonuje mnie mycie włosów tylko szamponem Babydream , czy płynem Facelle, choć oba naprawdę dobrze spełniają się w tej roli. Co jakiś czas jednak lubię oderwać się od ich bezwonnej i delikatnej formuły, i spróbować czegoś nowego. Wybrałam wersję do włosów farbowanych, gdyż takowe włosy mam i to niestety traktowane zwykłymi chemicznymi farbami (głownie L'oreal Casting Creme Gloss)  Cena 5,99 PLN

Biosilk, Silk Therapy jedwab do włosów
Unikam wszelkich produktów w silikonami, jednak zakupiłam owe cudo w celu zabezpieczania końcówek. Dawno temu miałam taką mała buteleczkę i nie dość, że wystarczyła na wieki, to jeszcze cudnie pachniały mi włosy. Postanowiłam wrócić - wystarczy na kolejne 100 lat przy użyciu 1 kropli. Cena 6,99 PLN\
 
Rossmann, Isana Hair, Suchy szampon do włosów
Na suchy szampon także zerkałam już kilka razy i postanowiłam, że skoro jest w promocyjnej cenie, to nie zaszkodzi spróbować. Do tej pory, jeśli w ogóle potrzebowałam takiego kosmetyku, korzystałam na szybko z pudru dla dzieci Babydream. Nie było najgorzej, ale chciałam po prostu porównać, czy będzie różnica. Nie używałam jeszcze, jak mówiłam robię to rzadko, ale na pewno zdam relację. Cena 5,99 PLN

Grzebień do włosów
Jakiś czas temu, zakupiłam nową szczotkę w Rossmannie (TEN POST) i niestety nie jestem z niej zadowolona. Kiepsko rozczesuje się nią włosy, w zasadzie je plącze. Będę szukała czegoś fajniejszego, a na razie postawiłam na zwykły grzebień, jakiego używałam za czasów swojego dzieciństwa. Cena 6,99 PLN 

Skrzypowita
Ostatnio zaobserwowałam zwiększone wypadanie moich włosów, dlatego postanowiłam zakupić jakiś suplement. Mimo tego , iż włosy wydają się być w lepszej kondycji (dbam o to mocniej od ok. 2 miesięcy), to jednak widzę, że gubię ich coraz więcej. Zatem profilaktycznie postanowiłam zakupić jakieś wzmocnienie. Skrzypowitę wybrałam ze względu na niska cenę w Rossmannie i  dodatkowy gratis w postaci szczotki. Czemu nie skorzystać, skoro okazja się pojawia. O efektach powiem za czas jakiś, mam nadzieję, że będą:-) Cena 16,79 PLN


Green Pharmacy, Olejek łopianowy z czerwoną papryką (Natura)
O olejku czytałam już kilkakrotnie i ze względu na wypadanie włosów, postanowiłam go zakupić. Cena może być nieco przesadzona, jak to bywa w drogerii Natura, jednak i tak jest niewysoka, wiec warto spróbować. Wiele dobrych opinii można przeczytać na WIZAŻU, więc ja także liczę skrycie, że mi jednak pomoże w moim problemie. Cena 7,99 PLN 
 
OGÓLNIE KOSMETYCZNIE:

Rossmann,  Isana, Krem do rąk z 5% mocznika
Zwykle drogeryjne kremy do rąk, bardzo często mnie uczulają lub podrażniają. Moje donie szczypią, pieką, robią się na nich czerwone plamy, czasem nawet jakieś niefajne bąbelki i do tego się potrafią łuszczyć.. Tak, niestety...Używam często Pilarix z apteki, jednak na co dzień wolę coś lżejszego. Potrzebuje mieć krem zawsze przy sobie, bo moje dłonie są często przesuszone, czy podrażnione (wszelkie mydła). Krem gdzieś tam mi się już rzucił w oczy wcześniej w internecie, dlatego wzięłam tę wersję z mocznikiem. Jest naprawdę dobry, nawilża dłonie, ładnie pachnie i nie podrażnia moich rąk. Nie Cena 5,49 PLN
 
Lady speed stick, Frech infusion
Naturalne antyperspiranty mnie niestety nie przekonują i nie są wystarczająco skuteczne, choć na co dzień nie pocę się jakoś specjalnie Używam zatem zwykłych antyperspirantów. Wcześniej stosowałam sztyfty Adidasa, Garniera a ostatnio Lady Speed Stick i jestem zadowolona. Działa, nie podrażnia i ładnie pachnie. Czego chcieć więcej :-) Cena 9,79 PLN

Eveline, Art Scenic, Korektor w płynie 2 w 1 - kryjąo-rozświetlajacy
W poście o moim makijażu, wspominałam o zakupionym nowym korektorze pod oczy z Rimmel (Match Perfection). Niestety, nie jestem z niego zadowolona. Kiepsko się aplikuje, wchodzi w zmarszczki, średnio trwały. Postanowiłam zakupić jednak coś tańszego, ale z dobrymi opiniami. Wielu produktów firmy Eveline nie lubię, ale akurat ten korektor już wypróbowałam i jest naprawdę dobry. Pewnie składu nie ma idealnego, ale po 1 - nie nakładam tego na całą twarz, a po 2 - jest naprawdę dobry. ładnie kryje, lekko rozświetla,  trzyma się, wygląda naturalnie.Cena 12,99 PLN


 "UBRANIOWO":

Gatta, rajstopy Laura 20 den, Cena 9,99 PLN
Gatta, rajstopy Estella  15 den, Cena 9,99 PLN
Marylin, skarpetki,  Cena 6,99 PLN


Nie będę opisywać szczegółów dotyczących rajstop, bo nie ma to najmniejszego sensu. Zakupiłam beżowe rajstopki 15 i 20 den i beżowe rajtuzowe skarpetki.. Pomyślałam jednak, że fajne jest wiedzieć, że Rossmann takie produkty w swym asortymencie ma. Jakoś nigdy nie zwracała na to uwagi. Akurat rajstopy Gatty bardzo lubię i najczęściej kupuje w ich sklepie firmowym, więc tym bardziej cieszy mnie obecność tej marki w Rossmannie.

JEDZENIOWO: 

Enerbio, pasta paprykowa
Z Rossmannowych produktów spożywczych, tak naprawdę nie kupuję specjalnie wielu. Tym razem jednak skusiła mnie promocja i pomyślałam, że spróbuje, co też dobrego niesie ze sobą ten słoiczek z pastą. Jeszcze nie zjadłam, na pewno podzielę się opinią.  Cena 4,99 PLN

EnerBIO, MIeszanka studencka
Według mnie, dużo lepsza jakościowo niż ta w zielonych opakowaniach. Na pewno jest więcej orzechów, dlatego polecam..., bo nie samymi rodzynkami człowiek żyje :-)


Czosnek niedźwiedzi

Przyprawę te kupuje co jakiś czas. Wpadłam na nią kiedyś na jednym z Jarmarków w Łodzi. Ma naprawdę wiele cennych właściwości, które potrafią zaskakiwać. Więcej możecie przeczytać TU.   Cena 6,99 PLN

Wellmix Sport, baton Cena 3,99 PLN
Belvita, ciasteczka Cena 1,79 PLN
To już takie moje przegryzajki, które kupuje raz na jakiś czas. Nie polecam nadużywania słodyczy nikomu, ale raz na jakiś czas, uważam, że może być to zdrowe dla psychiki. Oczywiście, jeśli tylko jest czas, to dobrze przygotować sobie samemu jakiś zdrowy deser - wymieszać coś owocowego, czy upiec ciasteczka zbożowe. Jednak czasem wole mieć w pracy tego typu przekąskę i sporadycznie z niej skorzystać, niż zjeść cokolwiek z obecnej tam maszyny, czy siedzieć zupełnie na głodzie :-P Jednak wbrew reklamom - nie jedzmy takich ciasteczek na śniadanie. Nie jest to wcale pełnowartościowy posiłek.


Troszkę tego niby jest,ale tak naprawdę to po prostu zestaw drobiazgów. Zwykle chodzę do Rossmanna właśnie po różne drobiazgi, czyli  klasyczne kosmetyki do codziennego użytku (niespecjalnie wyszukane), waciki, patyczki i trochę chemii do domu. Lubie ten sklep i narzekać na niego nie mogę, tym bardziej, że asortyment wciąż się powiększa, a ceny są na przyzwoitym poziomie. :-)

Pozdrawiam ciepło :-)
Mysza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...