piątek, 20 września 2013

Środowy Power Fit

menshealth.pl
Kolejny trening i znów czuję, że jestem w swoim żywiole. Brakowało mi tego grupowego wparcia i wykonywania więcej, niż bym się spodziewała. W domu mi tak dobrze nie idzie z treningiem wytrzymałościowym. Trening siłowy jest mi dużo łatwiej wykonać :-) Na razie nie jest on aż taki ciężki, ale nie chcę przesadzić, bo jednak lekko odpuściłam w wakacje, z przyczyn w dużej części niezależnych ode mnie. Uważam, że lepiej spokojnie i porządnie się do tego zabrać.

Poniżej obwód z treningu Power Fit w ostatnią środę:
  1. Martwy ciąg
  2. Plank + prostowanie ramion i powrót na przedramiona
  3. Pajacyk z hantelkami
  4. Podpór tyłem, kolana zgięte: dotykanie ręką do przeciwległej stopy(od góry) na zmiane,+ wznos bioder pomiędzy stronami
  5. Pompki na piłce (ewentualnie łatwiejsze wersje)
  6. Przysiad wykroczny z hantlami  - przy wykroku ręce z hantlami przenosimy przed sobą równolegle nad głowę
  7. Brzuszki na piłce
  8. menshealth.pl
  9. Skakanka
  10. Nożyce poziome  w podporze na przedramionach

Najczęściej wykonujemy 3 obwody po 1 min. na każde ćwiczenie. Czasem, jeśli zejdzie nam więcej czasu na rozgrzewkę lub jest dużo osób i więcej stacji, robimy jeden obwód np. po 45, czy 30 sekund. Ważne jest, żeby pozostał czas na rozciąganie .

Obowiązkowa przed rozpoczęcie wykonywania obwodów jest oczywiście rozgrzewka. U nas jest ona najpierw statyczna, a potem robi się mocno dynamiczna z wszelkimi pajacami, wyskokami, burpees, etc....i czasem po 10 minutach zastanawiamy się, co będzie dalej... :-)


Trening głównie z własnym ciałem wcale nie musi być taki lekki (w nowym miejscu, na razie używamy niewielkich obciążeń lub wcale), więc konkretne rozciąganie na koniec jest niezbędne. Dlatego też porządne 10 minut sie na to poświęca i to jest element każdego treningu, którego nie możemy pomijać.

 

Do następnego :-)
Mysza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...