sobota, 28 grudnia 2013

Prosta sobotnia sałatka z mozarellą;)

Wróciłam dziś później do domu i uznałam, że nie mam chęci na nic ciężkiego, więc przygotowałam na wieczór sałatkę. Jak to u mnie bywa, wykorzystałam to, co miałam akurat w lodówce i wyszło mi to, całkiem smaczne cudo:-)



SKŁADNIKI:
  • Mozarella 125g
  • 1/3 mieszanki sałatowej z Lidla (cykoria endywia, sałata fryzyjska, burak czerwony)
  • 1 papryka pomarańczowa
  • 1 pomidor
  • 1 awokado
  • Kilka dużych oliwek czarnych/zielonych
  • 2 pomidory suszone z oleju pokrojone na cząstki
  • Ziarna słonecznika
  • Oliwa z oliwek z bazylią
  • Trochę grubego szczypiorku
  • Świeżo zmielony kolorowy pieprz
Oliwy nie dodałam dużo, ze względu na obecność awokado. Uznałam jednak, że może być trochę za sucho, dlatego postanowiłam jej użyć. Z przypraw tylko pieprz, choć może nawet ten krok można pominąć. Zwykle komponuje tak sałatki, żeby nie trzeba było ich specjalnie przyprawiać.

EDIT: Polecam zjeść tego samego dnia, którego została przygotowana. W zasadzie, to zwykle warto spożywać takie sałatki na świeżo :-) Po całej nocy w lodówce, pozostałość już nie była taka smaczna. Brak jej było świeżości i lekkości, jaką wykazywała dnia pierwszego :-/


Smacznego:-)
Mysza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...