sobota, 26 października 2013

Sałatka bezmięsna i bezrybna - u mnie rzadkość :-)


Dziś kolejna moja szybka sałatka. Jak zwykle bez super wyszukanych składników, za to smacznie i zdrowo. Jeżeli nie lubicie jakiegoś składnika, po prostu go pomińcie, czy dodajcie w zamian coś innego :-)

SKŁADNIKI:

  • Sałata karbowana
  • Papryka czerwona
  • Ser feta
  • Orzechy nerkowca 
  • Pestki dyni
  • Ziarna słonecznika
  • Rzodkiewka
  • Oliwa z oliwek

Mogłoby być więcej białka, ale ze względu na braki w lodówce, dodałam co miałam. Użyłam orzechów i więcej pestek niż zwykle, żeby troszkę nadrobić :-) Wszystko układałam warstwami, a w pracy,  wymieszałam przed spożyciem.

Zasadniczo sałatki przygotowuję głównie w tygodniu i zabieram do pracy. To świetne, pełne zdrowia posiłki, które zaspokoją nasze zapotrzebowanie na składniki odżywcze. Pamiętajmy jednak o odpowiednich proporcjach i o fakcie, że nie samymi warzywami człowiek żyje, zatem istotna jest baza białkowa, a także dodawanie zdrowego tłuszczu ;-)


Smacznego!
Mysza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...