poniedziałek, 10 lutego 2014

Sałatka z kulkami mozzarelli

Dziś nieco chorowicie, dlatego bez rozpisywania się przedstawiam szybki przepis na sałatkę z mozarellą - a w zasadzie z kulkami mozarelli (wcale nie są takie małe - przekroiłam je na połówki). Sałatka prosta i pożywna i choć mogłoby być więcej białka, muszę powiedzieć, że wystarczyła mi na dwa posiłki w pracy ( z chlebkiem). Może tez apetyt mniejszy przez chorobę, ale dla mnie było całkiem ok. Przechodzę zatem do przepisu :-)

 
SKŁADNIKI:
  • Ser mozarella - mini kulki (moje z Mlekovity)
  • Pomidorki cherry
  • Papryka czerwona
  • Papryka zielona
  • Odrobina zielonego ogórka
  • Liściaste części selera naciowego
  • Ziarna słonecznika
  • Pestki dyni
  • Przypadkowo trochę siemienia lnianego
  • Oliwa z oliwek
  • Świeża bazylia
  • Pieprz kolorowy - świeżo mielony 
  • Kiełki rzodkiewki  

O kiełkach przypomniałam sobie już po zrobieniu zdjęcia, więc ich tu nie widać, ale skoro mam świeże, to trzeba je wykorzystywać. Polecam wszystkim domową "uprawę"! Kiełkownica nie jest dużym wydatkiem, a kiełki możemy mieć wtedy przez cały rok i dokładnie te, które chcemy i lubimy:-)

Zwróćcie tez uwagę na wyjątkowo ciemne pestki dyni. Nie wiem, o co chodzi, ale te z Rossmanna są takie śliczne, jakby je ktoś farbą równiutko pomalował. Mam nadzieję, że to nie jest zły znak... Jeszcze nigdy takich nie miałam :-P

Swoja drogą, chyba założę osobna zakładkę na sałatki - kolekcjonuje ich coraz więcej :-)


SMACZNEGO :-)
Mysza

4 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...